Τρίτη 7 Απριλίου 2009

Πέντε έμπλαστρα βάλιουμ για τη ψυσιή


Λοιπόν…η Candy παίρνει την πάσα από τον Terra Incognita τζιαι ξεκινά να γράφει πέντε πράματα που γαληνεύκουν την ψυσιή της, αν τζιαι η αλήθκεια έσιει πολλά άλλα, μικρά τζιαι καθημερινά που μου προσφέρουν ευχαρίστηση…anw περιορίζουμαι σε τούτα.

1. H κίνηση…τζιαι δεν εννοώ το μποτιλιάρισμα αλλά την κίνηση ως συνεχόμενη μετατόπιση που τον ένα τόπο στον άλλο. Τακτικότατος τρόπος έκφρασης της είναι το να πιάνω το αυτοκίνητό τζιαι να πηαίνω βόλτες όπου με φκάλει ο δρόμος. Αν είμαι μόνη μου περιορίζομαι στη Λευκωσία άτε τζιαι στα περίχωρα αλλά συνήθως προτιμώ να κάμνω τις διαδρομές μου με καλή παρέα. Αν η παρέα μου εκτελεί τζιαι χρέη ταξιτζή πάνω χαρά μου γιατί απολαμβάνω τη διαδρομή ακόμα παραπάνω. Η πιο μεγάλη βόλτα που έκαμα ήταν όταν ήμουν ακόμα αθκιασερή-φοιτήτρια-τζιαι έκαμνα διακοπές στην Κύπρο, ξεκινήσαμε στις 6 το απόγευμα κάμνοντας τον περιφερειακό γύρο της ελεύθερης Κύπρου(ακάμωτα τζιαι καμωμένα).
Υστερόγραφο: Αν η βόλτα συνδυαστεί με σταθμούς για περπάτημα στη φύση, επισκέψεις σε χωρκά κτλ…τύπου εκδρομή, ακόμα καλύτερα. Γενικά η κίνηση κινεί το νου μου…μπορώ να μπω τζιαι να φκώ που τα πιο μεγάλα αδιέξοδα…

2. Τα ταξίθκια εκτός Κύπρου εν το χαβιάρι της ψυσιής μου. Αγαπώ το να γνωρίζω τόπους ξένους. Έχω μια που τις πιο σπαστικές συνήθειες…θέλω να γνωρίσω όσα παραπάνω μπορώ για τον τόπο στον οποίο παω, ως εκ τούτου γυρίζω τα μουσεία, τα αξιοθέατα, περπατώ, θωρώ θεάματα τζιαι συνήθειες των κατοίκων, είτε τούτο αφορά ένα νησί, μια πόλη, μια μεγαλούπολη κτλ…Δυστυχώς ή ευτυχώς το ταξίδι δεν σημαίνει μαγαζιά για ψώνια. Για καλή μου τύχη μέχρι στιγμής έβρισκα παρέα που ανταποκρίνονταν στις απαιτήσεις μου. Μόνες εξαιρέσεις ήταν ένα ήπιο “καθυστερημένη που δεν με άφησες να ψουμνίσω” το οποίο εισέπραξα που μια φίλη στις Βρυξέλλες, μετά από πολύωρη επίσκεψη στο μουσείο μοντέρνας τέχνης τζιαι μια καθιστική διαμαρτυρία, για κακή μου τύχη όχι σιωπηρή, που εκάμναν οι πολυαγαπημένες μου αδερφές μέσα στο Μουσείο φυσικής ιστορίας στην Ουάσιγκτον έτοιμες να λιποθυμήσουν που την κούραση τζιαι την πίνα.

3. Το τίποτε…καμιά ουσιαστική τζιαι αντικειμενικά εποικοδομητική πράξη για τους άλλους αλλά για μένα σπουδαία: Εκφράζεται συνήθως με το να φκαίνω που το κοστούμι της συγυρισμένης κορούδας τζιαι να μετατρέπουμε για λίο σε Eminem (-όπως με βάφτισαν οι φίλοι μου ή 17χρονο όπως λέει η Ροκόλα sis), με τις φόρμες με την κουκούλα τζιαι τα αθλητικά, να πηαίνω με τους φίλους μου για λετσοφαϊ, σουβλάκια ή καφέ τζιαι να καθούμαστε με τις ώρες μιλώντας, συζητώντας, παίζοντας τζιαι περιπαίζοντας ο ένας τον άλλο, μέχρι να λύσουμε, να νυστάξουμε τζιαι να πάμε να πέσουμε όπως τα λέσια, χαλαροί τζιαι ευχαριστημένοι.

4. Τα Σαββατοκύριακα που ξημερώνουν ηλιόλουστα την άνοιξη κάμνω καφέ, πιάνω τις εφημερίδες ή το βιβλίο, κάθουμαι στη βεράντα, στην ήσυχη ακόμα γειτονιά μας τζιαι παριστάνω τον κάττο που λιάζεται…το μόνο που μένει είναι το να εκπαιδευτώ στο να κάμνω γργργργργργρ! Μειονέκτημα της υπόθεσης εν το ότι όπως τα μάθκια σου χρειάζεται να συνηθίσουν το φώς του εσωτερικού χώρου μετά έτσι τζιαι η ήρεμη ψησιή σου χρειάζεται να συνηθίσει την πολύβουη πραγματικότητα, την δική σου τζιαι των άλλων.

5. Με τις ώρες να μου διηγούνται ιστορίες δεν πρόκειται να πω κανεί. Τζείνο το «τζι’ άλλο γιαγιά» ή το «ακόμα μια μάμα μου» εν να εν πάντα το ίδιο. Όποτε έχω το χρόνο απολαμβάνω ένα καφέ με τους παππούδες, καμιά φορά τζιαι με τη μάμα τζιαι τους θείους. Καφές πολύωρος τζιαι πολύχρωμος αφού πάντα έχω περιέργεια τζιαι θα ρωτήσω να μάθω κάτι…τζιαι η απορία μου γίνεται κόκκινη κλωστή δεμένη στην ανέμη γυρισμένη δως της μπάτσο να γυρίσει ιστορία να αρχινίσει…Μακάρι να έχουν ούλλοι κάποιον να τους διηγείται ιστορίες, να τους ανοίει παράθυρα στους άλλους κόσμους. Ίσως επειδή καταλαβαίνω την σημασία τούτου του πράματος, απολαμβάνω τελευταία να θκιαβάζω τζιαι εγώ ιστορίες τζιαι παραμύθκια στην Πριγκίπισσα, ένα 2,5 χρονών νουν στην κυριολεξία… Κάθε φορά παρακολουθώ την ενώ θκιαβάζω πως παρακολουθά τζιαι τζείνη με τη σειρά της εμένα. Αναρωθκιούμαι αν έχουμε το ίδιο ύφος όταν ακούμε ιστορίες τζιαι επιβεβαιώνει μου το κάθε φορά…μόλις τελειώσω την ανάγνωση φωνάζει με χαρά “Ξανά Candy”!

7 σχόλια:

Πρασινη νεραιδα είπε...

αυτο το να βγαίνεις με τα αθλητικά, χωρις μακιγιαζ, παρεα με τους κολλητους, να είσαι χαλαρή και να μη σε νοιαζει τι ψιθυριζει ο κοσμος γυρω σου ειναι πραγματικα στιγμη ευτυχιας....

Ανώνυμος είπε...

νομίζω που ούλλες τις λίστες που εδκιάβασα τούτη εν τζείνη που θα έμοιαζε παραπάνω με τη δική μου.
Κίνηση τζαι Ταξίδκια.

κανόνισε για sushi να πούμε τζαι των 'interesting people' :P

Maria i Omorfi είπε...

File signwmi alla gelasa poli diavazontas to taksidia giati den kserw an ksexases me poion ekleises to prwto taksidi sou gia to kalokairi alla se blepw na sinantieste me to "eteron imisi" sou mono stis ptiseis!!

Aeriko είπε...

ox toutes i boltes me to aftokinito en to kati allo :P kamwto sixno me i oxi parea sini8os me parea tin teleftea fora ekatali3ame sto stabrovouni eparkarame pano sto terastio H nai nai pou prosgionoute ta elikopterou8kia e8orousame ti 8ea kato itan telia :)

Candy Candy είπε...

@Πράσινη Νεράιδα Ναι ρε παιδί μου…έτσι ακριβώς!;-)
@ Roam Κίνηση τζιαι ταξίθκια τζιαι εσύ α;!
Το sushi-meeting θα κανονιστεί εντός των ημερών! Θα μηνυματιστούμε;-)
@ Μαρία η όμορφη Είμαστε σε απευθείας διαπραγματεύσεις! Για τον πρώτο προορισμό κουτσά στραβά εμοιράσαμε τις μέρες…για τον δεύτερο…εεεε βλέπω λιο να συμβαίνει τούτο που λέεις αν τζιαι ακόμα το συζητούμε το πράμα;-P
@ Ανάθεμαμε Αναρωθκιούμασταν τελευταία αν εν μόνο εμάς που μας βαρκούνται οι δρόμοι αλλά όπως φαίνεται έσιει τζιάλλους!! Πάρα πολλά ωραία! Καλές βόλτες!

Maria i Omorfi είπε...

Hahaha Diapragmatevseis...gia na katalabw to paketo twn sizitisewn keimenetai se: Mouseia-Aksiotheata-thalassa Vs thalassa-barakia-clubing?? kala ston prwto proorismo koutsa straba tha ta breite ston deftero pou tha einai mouseia-ektheseis-theatra Vs shopping-nightlife-shopping sas blepw na sinantieste mono gia kanena kafedaki, kanena fai...twra gia ton ipno den eimai poli sigouri!!:-D

Candy Candy είπε...

Απαιτώ να μου πεις σε ποιάν γωνιά ήσουν τζιαι παρακολουθούσες την διαπραγμάτευση!!! Δεν μπορείς να φανταστείς πόσο κοντά έπεσες!!Χεχε!:-D