Δευτέρα 13 Απριλίου 2009

Bar(ο)διάλογοι Άντρας-Γυναίκα «Ζηλεύκω ε τζιαι μετά περνά μου»

-Ώστε την γνωρίζεις…
-Ναι.
-Είναι η παρολίγον γυναίκα μου.
-Μα τι εννοείς;
-Είναι ο άνθρωπος που επέρασα έξι σημαντικά χρόνια μαζί τζιαι που επίστευκα μέσα μου πως θα ήταν η γυναίκα που θα επαντρέφκουμουν.
-Λέεις το τζιαι φαίνεσαι χαρούμενος…
-Γιατί να μην είμαι; Είναι υπέροχος άνθρωπος, επέρασα μαζί της τόσα πολλά που ακόμα τζιαι τα άσχημα ήταν όλα τόσο όμορφα στο σύνολο τους, ήταν τζιαι πάντα θα είναι ένας που τους σημαντικότερους ανθρώπους για μένα. Με το που προσπαθήσει να πει το όνομα μου γιατί με χρειάζεται θα είμαι δίπλα της σε ότι χρειαστεί…
-…
-Τί;…τι σκέφτεσαι;
-…Ότι ζηλεύκω αφάνταστα…εν άδικο…τζείνος ποτέ δεν θα μιλήσει έτσι για μένα…Είναι τυχερή αλλά τζιαι εσύ είσαι σίγουρα τυχερός. Δεν βαριέσαι…Θα το σκέφτουμαι κάπως έτσι εγώ τζιαι μάλλον εν αρκετό. Μέχρι πρότινος νόμιζα πως δεν είναι...ίσως έκαμνα λάθος.
-….
-Είδες τελικά το έργο που έλεες τις προάλλες πως ήθελες να δεις;

3 σχόλια:

marina είπε...

Ε τι έγινε τελικά, το είδε το έργο?

ρίτσα είπε...

χεχ, αχ αυτοί που μέσα μας πιστεύαμε πως θα παντρευτούμε.

Candy Candy είπε...

@ Μαρίνα Ναι είδεν το τζιαι τζείνος τζιαι τζείνη. Ήταν να σου πω να πάεις να το δεις τζιαι εσύ αλλά εκατέβηκε εχτές η παράσταση.

@ Ρίτσα Τζιαι εσύ καμένη?