Πέμπτη 11 Ιουνίου 2009

Υγρασίες…

Πρέπει να μαζέψω λέει για να ρίξουν , να χτίσουν, να σοβατίσουν τζιαι να βάψουν. Ούλλα τούτα τωρά για έναν τοίχο, μια ταράτσα, που ένα κομμάτι της δεν άντεξε τις τόσες καταιγίδες, τα νερά…ετράβησεν μέρος που τζείνα που επεράσαν που πάνω της, χρόνια τώρα, σαν να ήθελε να τα μεταφέρει πάντα μαζί της. Η μπογιά που περνούσε όμως κάθε φορά αρνήτουν να κάτσει στον τόπο της τζιαι ελουβούσεν. Τι πράμα τζιαι τούτη η υγρασία ρε παιδί μου…σαπίζει τους τόπους.
Άνοιξα τις κάσιες τζιαι ξεκίνησα να βάλω πράματα μέσα. Έτσι όπως μαζεύφκω σκέφτουμαι πως ανάθεμα μαύρο μπορεί να ξιλιφτεί το πλάσμα τζείνη την υγρασία που κρατά μέσα του, πας τους δικούς του τοίχους. Τι κάμνεις όταν ξεκινήσεις να λουβάς ή να βλαστάς…; Το μόνο σίγουρο εν πως πρέπει να περιμένεις τον ήλιο για να ξεκινήσεις έτσι δουλειές. Τζιαμέ να δεις πακετάρισμα…
Πως μαζεύκεις άραγε, ένα χώρο, αλλά καταφέρνεις να το θωρείς που μες τις κάσιες; Εχτές νόμιζα πως ήθελα, πολλά, να γράψω. Σήμερα έχω λίες αμφιβολίες. Μπορεί τελικά να πετάξω τζιαι λία πράματα. Τα υπόλοιπα θα επιστρέψουν σε στεγνό περιβάλλον.

8 σχόλια:

java101.cy είπε...

Ο παπάς μου λαλεί ότι για να φύει η υγρασία που ένα τοίχο πρέπει να τον ξύσεις, να τον στεγνώσεις, να τον καλύψεις με ένα φάρμακο και μετά να τον ξαναπογιατίσεις. Και ο τοίχος γίνεται σαν καινούργιος! Φαντάζομαι όμως ότι στους ανθρώπους εν δουλεύκει έτσι γιατί μετά από ξύσιμο, στέγνωμα, φάρμακο και μπογιάτισμα θα έχεις ένα άλλο άνθρωπο. Υγρασία = παρελθόν = εμπειρίες - βιώματα = μελανιές ψυχής (δανεικό). Άρα κάτσε βλέπε τον τοίχο με την υγρασία ώσπου να τον συνηθήσεις και να με σε πειράζει πλέον. Η γνώμη μου. Ίσως όμως είμαι πολύ μικρός και δεν καταλαβαίνω :-) (κάτι μου χρωστάς εσύ...)

marina είπε...

Και εγώ περίμενα πως θα γράψεις. Μην κρυφτείς σε κάνα κιβώτιο. Έξω υπάρχει μπόλικο φως. Και ο ήλιος στεγνώνει τις υγρασίες κοπελάρα μου.
Άντε καλό μάζεμα τώρα!

Candy Candy είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Candy Candy είπε...

@java101 Σε ευχαριστώ πολλά για τις συμβουλές;-) Ωχ!! Τι χρωστώ?? Τώρα εν να θυμηθώ… παθαίνω το.Ζατίν τελευταία, μόνο γάμο δεν έταξα.

@Μαρίνα...Της δικαιοσύνης ήλιε νοητέ και μυρσίνη εσύ δοξαστική;-)
Θέκιου!

java101.cy είπε...

Χρωστάς meeting!

Candy Candy είπε...

Θυμούμαι το darling. Σύντομα, σύσσωμη η ομάδα;-)

Ανώνυμος είπε...

"πως ανάθεμα μαύρο μπορεί να ξιλιφτεί το πλάσμα τζείνη την υγρασία που κρατά μέσα του, πας τους δικούς του τοίχους."

λαλεις να μπορει να βλαστησει εστω νακκον πρασιναδα;
στην φυση γινεται παντως..
αλλα εμεις..

Candy Candy είπε...

Μακάρι...