Παρασκευή 19 Ιουνίου 2009

Τελικά κάπου θα ζει ο Βασιλιάς Αλέξανδρος

Μερικές φορές μου δημιουργείται η εντύπωση πως πρόκειται για μοτίβο. Μια συνεχόμενη εναλλαγή μεταξύ ανακάλυψης τζιαι αποκάλυψης, σαν να λέει η μια στην άλλη "δικό σου-δικό μου", μια μοιρασιά-που λεν τζιαι οι πρωτινοί, ανέκαθεν (τζιαι κατά παράδοσην) σοφότεροι.
Η αίσθηση που προκαλούν: κάποτε ταυτίζεται, κάποτε διαφέρει...μερικές φορές συμβαίνουν τζιαι ταυτόχρονα οι θκυό τους. Χτες, καθώς εδούλευκα, εξαπόλησα τα τζιαι έγειρα πίσω. Άφησα τζιαι έναν αναστεναγμό αααχχχχ...έκλεισα τα μάθκια μου τζιαι είχα εικόνες. Τελικά μπορώ να το κάμω! Πάει καιρός να τις αφήσω να έρτουν τζιαι να μείνουν. Άραγε τούτη εν η γιατρειά που φέρνει ο χρόνος? Το ότι μια μέρα απλά δεν πατάς το διακόπτη για παύση της προβολής?
Η μνήμη...Ω! Η μνήμη...απίστευτο πράγμα! Έφαα γερό κόλλημα μαζί της τελευταία. Παρατηρώ το καθετί που την αφορά. Την περιεργάζουμαι...αλλά για την ώρα δεν την επεξεργάζουμαι. Χάριν σε τζείνη έχω την ικανότητα ανά πάσα στιγμή να φέρω την εικόνα σου τζιαι τους ήχους σου μπροστά μου, σε οποιανδήποτε χωροχρονική στιγμή θέλω: κοινή, ιδιαίτερη, φωτεινή τζιαι σκοτεινή, πολύχρωμη ή μαυρόασπρη. Ναι, τωρά μπορώ να το κάμω ανώδυνα. Ε τζιαι λίη οδύνη να προκαλείται εν ποτζείνη που μπορώ να την αντινάξω εύκολα.
Τελικά τούτος εν ο τρόπος για να κρατάς κάτι ή κάποιον κοντά σου? Κουβαλάς τον αλλά δεν τον ξεκουβαλάς όποτε θέλεις. Μπορείς φυσικά να στρουθοκαμηλίζεις...εύκολα πράγματα. Αν φυσικά τον καλλιεργήσεις, σωστά, ανθίζει. Μην αγχοθείς αν πάει πως θα μαραθεί. Εν να ξαναπολήσει, που λέει τζιαι ο παππούς μου-ναι, τζιαι τζείνος κατά παράδοσην σοφός.
Εικόνες τζιαι ήχοι...τι σημασία έσιει να σου τις περιγράψω...μορφοποιούνται με τον λόγο, αποκτούν υπόσταση τζιαι ως εκ τούτου βάρος. Αν πουν να σε πατήσουν πονούν ή έστω σε αναγκάζουν να παραμερίσεις για να τους είναι εύκολη η έλευση. Αν όμως συνειδητά τα αφήσεις στο ασυνείδητο εν σχεδόν όπως τα πούπουλα.
Τωρά που ανακάλυψα τζιαι εγώ την τασιηνόπιτα, κλείω τα μάθκια μου τζιαι φέρνω εικόνες. Εν ζωντανές ναι. Κρατώ κομμάτια που δεν μπορεί κανένας σας να μου τα πάρει πίσω. Κομμάθκια των οποίων η ιδιοκτησία μου ανήκει...δικαιωματικά ή μη(κάτι παρόμοιο με τα Ελγείνια στο Βρετανικό μουσείο, ένα πράμα). Χάρισμα σας τα δικά μου...δεν έχω διάθεση για διεκδικήσεις. Μου φαίνεται πως άρχισα να διακρίνω την προίκα...

7 σχόλια:

oniropolos είπε...

gia s candy. ime kainoyrios sto xoro k se gnwrisa apo ton linopampako. anakatepsa tzai tin armarola s tzai vriskose polla endiaferousa

marina είπε...

Μωρέ μπράβο…βγήκες και εσύ στα ανοιχτά του μυαλού σου και σαν καλή γοργόνα αναρωτιέσαι και ρωτάς αν ζει ο Βασιλιάς? Απορώ μέχρι που θα φτάσει με τα μυαλά που κουβαλάς κοπελάρα μου! Ότι να ‘ναι πλέον, που λες και εσύ! Όπως και να ‘χει, εύχομαι τώρα που ανακάλυψες αυτή την ταχυνόπιτα που λες να μην βλέπουμε τα ματάκια σου μοναχά κλειστά. Όλη μέρα είσαι μες την τρέλα και όταν γράφεις μελαγχολείς, τι θα σε κάνω μου λες?

Candy Candy είπε...

@ Ονειροπόλος Καλωσόρισες! Εύχομαι να μην ήταν χτιτζιόν…έσιει τζαιρό να ξεσκονίσω.

@Μαρίνα Αυτό με τη γοργόνα άρεσε μου. Περνά σου. Αφού ρωτάς: θα έλεγα να με κάνεις ένα σάντουιτς που πεινάω η γυναίκα:-P

Maria i Omorfi είπε...

Krata kori kai ligi kakia! Tsamba ta mathimata mazi sou. An ksexnas mporo na se thimiso ego liga apo afta pou den antinassontai efkola, gia na min me eknevriseis tora.

Πρασινη νεραιδα είπε...

κακο πραγμα η μνημη και δυσκολη η διαχειρηση της...



καλημερα καντυ!

Ανώνυμος είπε...

γεια σου
εκατσα και διαβασα μερικε απο τις αναρτησεις σου αλλα κυρίως εστίασα στα σχόλια και τις απαντησεις που εδινες. επειδη απο εκει καταλαμβαινεις τον αλλον και συμπαιρανα οτι μοιαζεις πολυ με μια πολύ καλη μου φιλη η οποια ειναι πανεξυπνη αλλα αφελης (παιζει το), πολυ γλυκεια και με την καλη κουβεντα στο στομα παντα. τουτα καταλαβα ως τωρα για σενα.

ας με βαφτισω την καλυτερη φιλη της Καντυ, Αννυ (αν και ειμαι male) :P

Candy Candy είπε...

@Μαρία η όμορφη Να μην μου θυμίσεις τίποτε...σκατά τα κάνω και μόνη μου.
@Πράσινη Νεράιδα Ναι τισ περισσότερες φορές κακό...
Την θερμότερη μου καλημέρα!
@ Αννυ-ς Σε ευχαριστώ που μετά από την ανάλυση του λόγου μου με χαρακτηρίζεις πανέξυπνη...οι μπύρες κερασμένες!...τζιαι αφού μοιάζω με την φίλη σου καταλαβαίνω πως είναι τζιαι τζείνη έτσι όμορφη κορούδα! Αλλά τούτο το αφέλης τι το ήθελες τζιαι εσύ...?? Ε όι να χαλάσουμε τζιαι το best friends μας Άννυ! ;-P Καλωσόρισες!;-)