Δευτέρα 25 Μαΐου 2009

Ένα γύρo απ’ όλα χωρίς κρεμμύδι

Ίσως εν φυσιολογικό, μπορεί να συμβαίνει στον καθένα...εν κάποια διαστήματα που νομίζω πως είμαι νεκρή αλλά συνεχίζω να κινούμαι νομιζόμενη πως ζω, που κεκτήμένη ταχύτητα. Μετά έρκουνται τζιαι ξεθάφκουν με τα συναισθήματα έτσι ως σαν να θέλουν να μου δείξουν τζείνο που δεν καταλαβαίνω, το ότι δηλαδή ζω που τ' αλήθκεια. Μπορεί να μην με θωρεί πάντα ήλιος αλλά τζιαι η σκοτεινιά εν καλό πράμα. Έτσι τζιαι αλλιώς μόνον έτσι καταφέρνω να τζοιμηθώ. Ύπνος...μην νομίζεις, η ακινησία του σώματος εν ενεργοποίηση του νου. Είτε ο ύπνος υφίσταται με κλειστά είτε με ανοιχτά μάθκια. Το ζήτημα δεν είναι πως αλλά το που παίζεις. Μπορείς να παρακολουθήσεις το show απαθής αλλά τζιαι να προταγωνιστείς εξίσου απαθής.
-Τι λες?
-Μπα, αν θα παίξω λεω να το ξέρω, να καταλαβαίνω.
Α!! Δεν σου είπα!! Έχω κάπου, κάτι που λείπει. Ίσως μπορείς να το πεις τζιαι τρύπα. Δεν την είχα πάντα. Εν επίκτητη η ανεπάρκεια. Περνά τόσο φως όμως, που κάμνει τους άλλους να νομίζουν πως είμαι μέσα. Μπαίνουν αλλά λείπω. Μερικές φορές οι γεωγραφικές συντεταγμένες του που είμαι εν δυσδιάκριτες. Μιλώ μου όμως στο τηλέφωνο. Τωρά με τα κινητά, εν ευκολία. Μέσα μέσα βρεθούμαστε. Άρχισα να σκέφτουμαι πως ίσως μπορούμε να ξαναρχίσουμαι να φκαίνουμε τα δυο μας.
Λεν πως όταν ραγίσει το γυαλί δεν ξανακολλά. Δεν το πιστεύω, με ποτήρι είναι, με πιάτο. Μοιάζει περισσότερο με υφαντό. Αν χάσεις φυσικά τον πόντο εν πρόβλημα. Ξηλώνεται όμως ή τζιαι να μην, σταματάς, κόφκεις το τζιαι κάμνεις άλλο ένα κομμάτι. Ύστερα ράφκεις τζιαι τα θκυό μαζί. Πιντώνεις τα. Δες το! Πάλε ολόκληρο. Φτάνει να έσιεις όρεξη. Τίποτε δεν είναι μονοκόμματο. Εν ψηφίδες, κομμάθκια, στιγμές που αποτελούν το όλον...λέει σου.
Με τόσο φως που μπαίνει εκατάφερα να την δω εχτές. Ήταν ανοιχτό τζιαι το κάπριο...που να πάει να χωστεί? Βέβαια εδοκίμασε αλλά επρόλαβα την. Άνοιξα το καθρεφτάκι τζιαι είδα την. Ε, μεν θυμώνεις, εν οδηγούσα, ήμουν συνοδηγός. Εγύρισεν τζιαι είδεν την όμως τζιαι τζείνη. Πάντα χρειάζονται μάρτυρες. Τελευταία γίνεται ο τακτικός μου μάρτυρας, σε ούλλα. Ιερομάρτυρας για την ακρίβεια.
Μια άσπρη τούφα στα ξαφνικά. Λεν πως εν μαράζι, έτσι μου είπαν τζιαι μένα. Η ιστορίες των άσπρων τουφών που εμφανίζουνται ανα πάσα στιγμή τζιαι ηλικία, με γοήτευαν πάντα. Τωρά μπορώ να ξεφύγω από την παθητική στάση της ακρόασης τζιαι να μεταβώ στο ενεργητικό μέρος, της αφήγησης. Στους χώρους που κινούμαι η άσπρη τούφα προσδίδει άλλη εικόνα, μου είπαν, ταιρκάζει τζιόλας. Λες? Τι να ντυθώ άραγε αύριο?
Εντάξει, ίσως συνηθίσω τζιαι τούτη την ιδέα. Έσιει λιο τζαιρό κάμνω τες συλλογή. Μπορεί να την αγαπήσω τζιόλας, που ξέρεις. Έτσι τζιαι αλλιώς δεν είμαι υπέρ των εκτρώσεων...εκτός αν κάποιος βρίσκεται σε υπερβολικά μικρή ηλικία. Ε μιτσιάν εν θα με πεις, είμαι μικρομέγαλη. Τελικά ίσως τζιαι να την κρατήσω. Που ξέρεις, αν την ονομάσω Σοφία μπορεί να μας αρέσει.

10 σχόλια:

O Dikigoros είπε...

E pao se!

Phivos Nicolaides είπε...

Καλογραμμένο κείμενο, ωραίο μπλοκ. Μπράβο σου!

marina είπε...

Κάθε φορά που χάνεσαι, γυρνάς πιο όμορφη. Τι νόμισες? Μόνο γι’ αυτό σου επιτρέπουμε ακόμα να απέχεις. Αν καταφέρω όμως να καταλάβω αμέσως τι δουλεύεις στο νου σου, θα είναι ευχής έργον. Με κουράζεις που πρέπει να προσπαθώ. Δες τι θα κάνεις

Candy Candy είπε...

@ Passenger ;-)

@ Δικηγόρος Τζιαι εγώ εσένα! (επειδή δεν με χρεώνεις για τις υπηρεσίες σου).

@Φοίβος Νικολαϊδης Καλωσορίσατε:-) Ευχαριστώ!

@Μαρίνα Πάντα είμαι όμορφη.

Maria i Omorfi είπε...

Telika tha tin kratiseis kai na tin leme Sofia, an thes kai Sofaki?
Kai ti ston kosmo na se do mana mia mera:P

Candy Candy είπε...

Ούλλοι λέσειν τζιαι πολέσειν τζιαι ο στραβός τζει που πονεί!! Αν δεν το εκατάλες έσιει τζ' άλλες. Πε μου να σου τις πω!

Ανώνυμος είπε...

εσιει κατι μερες που γυριζουν [γυριζω;] οι λεξεις σου στον νουν μου..

στη μια τη φαση καθομαι στο αυτοκινητο [κλειω το ραδιον το πρωιν που δαμαι τζαι δα] τζαι θωρω σε να την θωρεις..
υστερα θωρω που το παραθυρουιν πισω τζαι ερκουνται συναμενοι οι δικοι μου..

θωρω μπροστα τζαι πισω..στον χωρο οξα στον χρονο;

αμαν εν ουλλοι μαζιν ζαλιζουμεν με..αναλογως του κοινου αρκεφκει τζαι μιλα ενας..οι αλλοι κρυφκουν..
υστερα αμα βρεθουν μονοι τους αρκεφκουν να μιλουν ουλλοι μαζι..
εν οπως το παναυριν...η οπως ενα joint που γυριζει που σιεριν σε σιεριν..

στην αρκην ανακαλυφκεις οτι καποιος μιλα με την φωνη σου..λαλεις- μα που εβρεθηκεν τουτος;
υστερα καταλαβεις οτι τζαι τζηνος που εμιλαν ως τωρα παλε αλλος ηταν..

λαλει μου μιαν ημεραν ενας που ουλλους - καλα θελεις να πεις αν δεν ηταν οι αλλοι, το κοινο απεναντι, ηταν να ξερεις με ποιαν φωνη ηταν να μιλας;

εβαλα το σιεριν μου πανω στα γενια μου τζαι ενοιωσα το δερμα..απαλο..

λαλει μου ενας φιλος μου..
δυσπιρκω αμα σε ακουω να λαλεις οτι προτιμας την αβεβαιοτητα της σχετικης απαντησης παρα την σιουρκα του αυτονοητου..
εν το χαμογελο που μου αρεσκει, λαλω του..

αθκιασερος αναγνωστης

Candy Candy είπε...

Αθκιασερέ αναγνώστη, άρεσε μου πολλά το σχόλιο σου γιατί: 1- είσιεν ωραίο ειρμό η σκέψη σου τζιαι 2- επροκάλεσε με να κάμω ακόμα μερικές σκέψεις που μόνη μου(πράγμα σημαντικό σήμερα που ο νους μου δουλεύκει στο 4%). Αν σου πω όμως ότι σου κατάλαβα πλήρως θα πω ψέμα τζιαι ούτε θέλω να το παίξω έξυπνη, γιατί ίσως δεν είμαι. Θα το ξαναθκιαβάσω όμως για να καταφέρω να δω τζιαι άλλα πράματα. Είμαι σίγουρη πως εν να δω.

Ανώνυμος είπε...

ma oi na mpeno na diabaso je na exeis toses meres na grapseis...antrapou. Pou se kori?

Egoni!

Ανώνυμος είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優