Δευτέρα 5 Οκτωβρίου 2009

Έτσι όπως το Αϊράνι…(…Ξινό αλλά πίνεται).

Γράφω, συνέχεια γράφω αλλά τα χαρτιά μου γεμίζουν λέξεις καμωμένες από γράμματα ενώ θέλω να γεμίζουν λέξεις καμωμένες από χρώματα. Ναι, κρατώ το σωστό εργαλείο: Στυλό. Πινέλο? Όχι, δεν θέλω να ζωγραφίσω...θέλω απλά να γράψω με χρώμα. Κάθε αρχή της βδομάδας η ίδια ιστορία. Ασυναίσθητα αισιόδοξη όπως κάθε μια αρχή ορίζει. Εξαιρείται η αρχή του τέλους...τζείνη προδικάζει τζιαι καταδικάζει την όποια πολυχρωμία.
Ημερολογιακά Φθινόπωρο...Η αλήθεια όμως είναι πάντα γυμνή για να μπορεί να την ντύνει καθείς όπως γουστάρει. Η δική μου σήμερα την είδε αναρχική τζιαι ασυμβίβαστη. Με αυτοσχέδιους εκρηκτικούς μηχανισμούς επιτίθεται στο κατεστημένο, πρωτίστως του εσωτερικού μετώπου. Τζιαμέ συναντά πάντα την μεγαλύτερη αντίσταση γιατί τζιαμέ εδρεύει η Κυβέρνηση τζιαι το ανάκτορο του Εγωισμού.
Ριπές stop. Κινητό τηλέφωνο οn...ποιό stop?? Η χειρότερη ριπή στην ψυχική μου ηρεμία αποδεικνύεται ο ήχος του μηνύματος. Αφού οι λέξεις δεν φέρουν φωνή άρχισα να τις μετρώ με το βάρος...Ανορεξικές, ισορροπημένες ή υπέρβαρες. Una φάτσα αλλά ούτε λόγος για una ράτσα..."Μωρό μου καλημέρα!"...α...καλά! Επιλέγω, ζυγίζω, αποφασίζω, κρατώ: όσα τοποθετούνται πλαί μου ως είδη πρώτης ανάγκης. Τα υπόλοιπα αν δεν το έπραξαν ήδη θα το κάνουν στη συνέχεια...Θα τοποθετηθούν στο Εκεί, στο πούποτε, να πιάνουν σκόνη έτσι απλά τζιαι μόνο για να προκαλούν το απαιτούμενο φτάρνισμα για να ξυπνά ο νους τζιαι να θυμούμαι ότι κάπου έζησα πριν που το δαμέ.
Για αλλού εξεκίνησα να γράφω τζιαι αλλού πάω...σήμερα όπου μου νέψουν οι σκέψεις νέφκουμαι...έτσι όπως τον αρσενικό...που λέει τζιαι το Έ(ν)τερον "εν έσιει τσιάνς να την πέσει γεναίκα σε αρσενικόν τζιαι τζείνος να μην ανταποκριθεί..."...λές?? Μα...μιλάς τζιαι για τζείνους που έτυχε να γνωρίσω τζιαι εγώ κάποτε?? Οϊ πέ μου αλήθκεια!
Θυμάμαι πριν χρόνια που η εκκλησία ήρθε να καταργήσει το μυστήριο του Αρραβώνα γιατί θεώρησε πως έτσι νομιμοποιεί τις προγαμιαίες σχέσεις. Τωρά τείνουμε που μόνοι μας να καταργήσουμε τζιαι τις σχέσεις υπό τις οποίες "νομιμοποιούμε" την (προ)γαμιαία συνεύρεση. Δεν είναι μόνο τούτο η σχέση? Έχεις δίκαιο. Υπερέβαλα...είναι τζιαι τζείνα που μόλις τελειώσει, μένουν στο πούποτε, παρέα με την σκόνη. Εκτός φυσικά αν τελικά σου δώσει ένα γάμο...εύχομαι όχι άλλον ένα παρόμοιο με τζείνον που είδα προημερών- για ακόμα μια φορά -να του κόφκουν τους ιερούς του κόμπους με μιαν υπογραφή...! Εντάξει δεν θα πάρω τη δουλειά από την Carrie Brandshow...παρότι τούτος ο τόπος θυμίζει μου φορές Sex and the city τζιαι Beverly Hills, τζιαι ας υπάρχουν οι απορριπτικοί του είδους. Ο αντίλογος άλλωστε είναι ο καλύτερος διάλογος.

Πρέπει να σου πω όμως πως κατά βάθος δεν είμαι απαισιόδοξος άνθρωπος...γίνομαι, για να βρίσκω ξανά το φως. Έτσι αφού όλοι λένε πως η ελπίδα πεθαίνει πάντα τελευταία...για να καταλάβεις πόσο αισιοδοξώ: Προσδοκώ να πεθάνω μετά τζιαι που την Ελπίδα!

7 σχόλια:

The Passenger είπε...

"εν έσιει τσιάνς να την πέσει γεναίκα σε αρσενικόν τζιαι τζείνος να μην ανταποκριθεί..."

Νομίζει.

:)

Maria i Omorfi είπε...

Kala kori avto me tin Elpida mono esi tha mporouses na to skefteis!!
Simfwnw parapanw me to E(n)teron para me ton the Passenger kai lew episis pws otan akous gia proin kleine t'aftia giati tha ftaseis sto simeio pou ap'ta koula tou na anarwtiesai k na skeftesai oti en polla krima.

Candy Candy είπε...

@ Passenger Θέλω να σε πιστέψω. Όταν την δεις να της το πεις αλλά να είσαι έτοιμος για μεγάλη συζήτηση γιατί έσιει ισχυρά επιχειρήματα;-)

@ Μαρία Έτσι α? Κάτι ξέρεις εσύ...

marina είπε...

Θέλω κι εγώ μωρό μου καλημέρα στο κινητό!

Candy Candy είπε...

Εντάξει από αύριο θα σου στέλλω εγώ μήνυμα:-P

Ανώνυμος είπε...

εισαι ωραια...
η αναζητηση του χρωματος..που οδηγα στην εξεγερση εναντια στο Εγω..ωσπου φακκα το κινητο της πραγματικοτητας..the pasτ calling..
οι αρσενιτζοι τζαι το πουλλιν τους..

για το σχολιο
"Τωρά τείνουμε που μόνοι μας να καταργήσουμε τζιαι τις σχέσεις υπό τις οποίες "νομιμοποιούμε" την (προ)γαμιαία συνεύρεση. "
πολλα καλα αν με ρωτας..ιδιαιτερα για τους πιο μιτσιους που ξεκινουν τωρα..τζαι για τα 2 φυλα..η καταναγκαστικη μονογαμια εν τζαι εδυσκολεφκεν μονο τους αρσενικους [με το γνωστο πουλλιν], αλλα εκρατεν τζαι τες γεναιτζες/θυληκους σε μια κατασταση ομηρειας για τον ερωτισμο/χρηση του σωματος τους..

απλα εσιεις δικαιο οτι υστερα το σεξ/ερωτας εν να αφτονομηθει που τες [στενες συναισθηματικες, σχεσεις]..η εστω εν να γινει πιο σχετικη η σχεση τους..
παλε..λλιον χαλαρωμα εν βλαφτει..

σαν αρσενικος οφειλω να πω οτι το φυλο μου βοσιει θλιβερα στο καδρο που περιγραφεις..
unfortunately..η εννοια του ετεροφυλου αντρα θα επρεπε να εν πολλα παραπανω..

το αιρανι..πινω το καποτε..ξεκινα οντως σαν ενα γλυτζιην καλεσμα..γαλα..υστερα μπαινουν αλλες γευσεις που το καμνουν να πικριζει..αλλα κρατει/τραβα σε..τζαι στο τελος εσιει εναν ειδος ολοκληρωσης..
σαν την δηλωση αισιοδοξιας στο τελος..

αθκιασερος

Candy Candy είπε...

@ Αθκιασερός Θένκιου για το περιεκτικό κόμεντ! ...Παρότι στο τέλος έκαμες με να συνειδητοποιήσω την έκταση της ψευτιάς μου τζιαι έτσι πρέπει να το παραδεχτώ: Δεν δοκίμασα ποτέ αϊράνι έτσι μιλώ άνευ-προσωπικής-γνώσης, έτσι υπόσχομαι πως θα το πράξω σύντομα.
Όσων για τη χαλαρότητα δεν θα διαφωνήσω μαζί σου αλλά είμαι της άποψης πως παν μέτρον άριστον.