Τρίτη 13 Ιανουαρίου 2009

Εδώ μάστρος, εκεί μάστρος που είναι ο μάστρος;

Πάω στη δουλειά θωρώ το μάστρο…πάω για καφέ θωρώ το μάστρο, πάω για lunch θωρώ το μάστρο, πάω για ποτό θωρώ το μάστρο, πάω συναυλία θωρώ το μάστρο, άσε που καμία φορά βάλω τηλεόραση-σπανίως- θωρώ το μάστρο, ανοίω εφημερίδα μπορεί να δω το μάστρο... Τελικά είτε που πρέπει να αναθεωρήσω το που κινούμαι τζιαι τις δραστηριότητες μου, είτε που ο μάστρος εν πολλά “cool”…είτε που δεν σχολάνω ποτέ αλλά νομίζω ότι σχολάνω/κινούμαι. Οϊ τίποτε άλλο αλλά άρχισα να ανησυχώ πως εν να τον συνηθίσω τζιαι εν να τον πεθυμώ όταν θα πηαίνω σπίτι μου.
Ήντα ψυσιή που ως τζιαι το “εν να φκώ έξω να δω λίο κόσμο” έχασε την αξία του πλέον!

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ώωω Κάντυ μου, τζιαι συ δαμέ?

Έλατο Χελιδόνι είπε...

..χιούμορ. Εφαντάστηκες ναν στόλκερ?

Εντομεταξύ εν τζιαι λαλούν Μάκη τον μάστρο σου εννεν?

Candy Candy είπε...

Αχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχα!!
Να είσαι καλά ρε Ελατοχελίδονο μου!!! Θα μπορούσα εύκολα να πάθω ένα μικρό εγκεφαλικό αν ήταν αλήθκεια! Εκαληνύχτισα τον έξω στο διάδρομο τζιαι εμπήκα στο γραφείο μου να κλείσω τα διάφορα τζιαι είδα το comment σου. Πολλά καλός συγχρονισμός!:-) Χμ…εν νομίζω να εν στόλκερ αλλά σίγουρα ξέρει καλύτερα που τον καθένα που είμαι την κάθε στιγμή τζιαι με ποιούς…ενναι πολλά εντάξει τούτο:-P
Όχι δεν τον λένε Μάκη…αλλά ας μεν το γράψω τζιαι το όνομα του δαμέ
:-P

Ανώνυμος είπε...

Να σε δω καμιά μέρα να κάθεσαι για καφέ με τον Μάστρο και «θα γελώ πολλά» όπως λες και εσύ! Φυσικά αν οι φίλοι του είναι ωραία παιδιά γιατί όχι ;)

Candy Candy είπε...

Περιπαίζεις…
Οι φίλοι του είναι επί του παρόντος “μεγάλα” παιδιά:-P

Ανώνυμος είπε...

haha pantou o mastros oste...

perki na ton 8oreis je new division en na firto!

Arahni είπε...

teleio! aresen mou polla to: 'είτε που δεν σχολάνω ποτέ αλλά νομίζω ότι σχολάνω/κινούμαι'. Efantastikes? Eskeftikes na ta ftiakseis mazi tou? etsi en na ton thoreis pantou k den tha se peirazei :p

Sike είπε...

εν η Κενεβέζου ο μάστρος; 'ξα ο Ταλάτ; ;Ρ

Candy Candy είπε...

@ Roam Οπτικοποίησα τούτο που λέεις τζιαι μόνο η σκέψη φαίνεται με πολλά αστεία:-) Αν το εσκέφτηκες τζιαι εσύ να συμβαίνει όταν το έγραφες είμαι σίγουρη πως θα εγέλας:-P
Για την ώρα θωρώ τον σε εκείνους τους "φλορό"τοπους που πάω...στην New D δεν έτυχε ακόμα…φυσικά μπορεί να πηαίνουμε διαφορετικές μέρες ή να εν που έχω και εγώ μέρες να πάω. Εφαντάστηκες αμάνα μου!!

@ Arahni Μερικές φορές κάμνω τούτη τη σκέψη όσο παρανοϊκό τζιαι αν ακούεται. Χμ…να σου πω…δεν είναι πως δεν συμβαίνουν τούτα γενικότερα αλλά η αλήθκεια είναι πως δεν το εσκέφτηκα καθόλου…είναι παντρεμένος, δεν είναι του γούστου μου και δεν είναι και κανένα πιπίνι. Τούτοι πιστεύκω είναι αρκετοί λόγοι;-)

@ Sike Δεν είναι τόσο τακτικός πελάτης της tv αλλά Παναγιά μου! Δεν είναι η Κενεβέζου…Ευτυχώς έσιει πιο γλυτζιά φάτσα!:-P Χμ…αν ήταν ο Ταλάτ δεν θα ήταν μάστρος αλλά ψευδο-μάστρος;-)