Δευτέρα 29 Δεκεμβρίου 2008


ΕΛΑαααα!!!! και νυστάζω, έλα σβήσε μου το φως…

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Είμαι πολύ περίεργη να ακούσω σε ποιόν φωνάζεις να έρθει...Φοβάμαι να υποψιαστώ.

Marl3n είπε...

OMG! Very spooky i foto agapiti mou fili... Einai apo to "Akira"? Kati mou 8imizei...
Pies kana tsai me diafora frouta kai kamposo meli. It always do the trick for me ;P

Ανώνυμος είπε...

Eleonora Zouganeli a? arketa kali.

Candy Candy είπε...

@ marina Έσιεις τη δυνατότητα να κάμεις χρήση τζιαι των τριών βοηθειών σου…τηλεφώνου, κοινού τζιαι 50/50:-P

@Marl3n Χμ…εν θυμούμαι πόθεν την έπιασα τωρά. Τσάι με φρούτα και μέλι…λες; Προτιμώ τα βότανα νομίζω παραπάνω παρά τα γεύση φρούτο…Δεν ήξερα πως το τσάι θεραπεύει τζιάλλα πέραν των κλασικών. Τελευταίο θαύμα που είδα να κάμνει ήταν η sena τη δυσκοιλιότητα!

@Ανώνυμος Ναι. Ε…ναι…

Πρασινη νεραιδα είπε...

μα τι τέλειο τραγούδι. και το άλλο που έχει πει με τον μαχαιρίτσα είναι καλό....

Ανώνυμος είπε...

Μια εικόνα είναι μόνο μια απάτη!

Ανώνυμος είπε...

Είπα να πάρω τη βοήθεια του τηλεφώνου αλλά μου είπαν πως είσαι με άδεια. Δεν πήρα στο κινητό για να σε αφήσω να ξεκουραστείς. Το 50-50 φοβάμαι να το πάρω…ίσως δοκιμάσω με ότι απομένει. Χιχιχι!

Candy Candy είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Candy Candy είπε...

@ Πράσινη Νεράιδα Ναι εν τζιαι τζείνο καλό…αλλά τούτο εν καλύτερο νομίζω. Θα μου πεις…ότι εκφράζει(περίπου) τον καθένα:-P

@ Ανώνυμος Σύμφωνοι, ίσως ισχύει σχεδόν πάντα…σημαντική εξαίρεση η εικόνα της οποίας η λεζάντα πάντα λέει… «Αγάπη μου, δεν είναι αυτό που νομίζεις». Τζιαμέ απατούν οι απεικονιζόμενοι τζιαι όι η εικόνα. Να μεν του τύχει του πλασμάτου(τζιαι μένα μαζί…φτού φτού φτού).

@marina Πάρε όποτε θέλεις:-) Όσο για τ’ άλλα…ότι δεν βλέπεις δεν πάει να πει πως δεν υπάρχει…ή καλύτερα ότι δεν θέλεις να βλέπεις, δεν πάει να πει πως δεν υπάρχει.

Ανώνυμος είπε...

Εκαμε με να χασμουρηθώ το ποστ σου πάντως. A μανα μου έρκεται μου ξανά...YAAAAAAAWN.....

Candy Candy είπε...

Αμάνα μου!Σιεπάστου!:-P
Χμ...Τωρά εν καλό τούτο…εν κακό…εσύ ξέρεις καλύτερα.

Ανώνυμος είπε...

Thelw na akousw kai an sixathikes na diaskedazeis re mwro:P

Candy Candy είπε...

Χμ…ναι μερικές φορές...κάποιες ίσως πιο συχνά, άλλες όμως καθόλου.
Ανώνυμος…βάλε ένα όνομα έτσι για τους τύπους. Εν τζιαι ζητώ αριθμό ταυτότητας:-P