Πέμπτη 16 Ιουλίου 2009

Τζιαι ξέρω ‘γω κουβέντες…

Κάποτε ανέπτυσσα διάφορες θεωρίες/φιλοσοφίες για τη ζωή. Εν πιο εύκολα τα πράγματα να έσιεις παρά να μην έσιεις. Όταν (κάποιοι) ξεκίνησαν να μου χαλούν τους 'τοίχους' εσιώνωσα τζιαι εγώ τις μπουλντόζες τζιαι είπα να το σίρουμε τέλια, να το κάμουμε πάρκιν τζιαι ύστερα θωρούμε τι να κτίσουμε.
Τελευταία ξεκίνησα να το σκέφτουμαι αλλά επιμένω στα εύκολα για την ώρα. Ας πούμε...μερικές φορές σκέφτουμαι να γίνω χορτοφάγος, μετά όμως σκέφτουμαι μια πίττα μιξ τζιαι περνά μου.

10 σχόλια:

ρίτσα είπε...

ha ha ha ha

:)

O Dikigoros είπε...

Hehe Kori, ma pineis nero pou tin pisina??

Aeriko είπε...

:P xexe

xtise ena liomeno en kali idea

oso gia 8eories exi polles na anapti3is
opos tis patixas tis tetragonis

Πρασινη νεραιδα είπε...

καθε καντουνι της κυπρου μυριζει σεφταλιες, πως να γινεις χορτοφαγος;!

oniropolos είπε...

ta teleftea xronia m isopedosan k emena arketa pragmata. kapia xwris tin thelisi m kai kapia alla me tis evlogies m. teleytaios den ime o eaftos m kai niothw kai egw san ena xwmatino parking pou kapios agnostos (geros kata protimisi) kovi isitiria gia mena. meta to telos toy kalokairioy xekino xtisma xana apo tin arxi. na ktisw xana ton palio m eayto...(arxitektonas egw kai kanenas allos)

Candy Candy είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Candy Candy είπε...

@ Ρίτσα ;-)

@ Δικηγόρος: Ναι, όταν λείψει τζείνο του ψυγείου.

@ Ανάθεμαμε: Για την ώρα είμαι κατασκηνώτρια.

@ Πράσινη Νεράιδα: Πε τζιαι εσύ!

@ Ονειροπόλος: Ο Σεπτέμβρης προσφέρεται για έτσι δουλειές;-)

marina είπε...

Σοβαρέψου...

Ggirl είπε...

Αμα γίνεις χορτοφάγος να δοκιμάσεις veggie burger που mcdonalds εν καταπληκτικο. Αλλα και η mix εν καταπλικτική.. μπορεις να γινεσε χορτοφαγος καθημερινες μονο;

Candy Candy είπε...

@Μαρίνα: Κάμε δουλειά σου…(είπα)

@Ggirl: Ναι εν ωραίο λετσόπραμα, έσιεις δίκαιο. Άσε εν έχω υπόθεση για χορτοφάγος…εν να γίνω τίποτε άλλο. Άφησ’το πάνω μου, κάτι θα σκεφτώ.