Τρίτη 18 Νοεμβρίου 2008

Τα τοπ φαϊβ

Σε μια προσπάθεια να επι-δείξω αδιαφορία για πολλά, απασχολούμαι με το να καταγράφω διάφορα χειρότερα-τοπ 5 της προηγούμενης δεκαετίας. Εν να ξεκινήσω με το τοπ 5 των χειρότερων ελληνικών τραγουδιών…μια πρώτη λίστα εδιαμορφώθηκε σε προχτεσινή συνάντηση…έτσι μεταξύ των συνήθεις υπόπτων(!!).


1. Μείνε μαζί μου έγκυος(είμαι πολύ φερέγγυος) -ΛεΠα
2. Αν πας με άλλη(θα σου σπάσω το κεφάλι) -Πέγκη Ζήνα
3. Είμαστε Θεές, ζήτω οι Ξανθιές-αγνώστου ταυτότητας για μένα.
4. Ο σκύλος μου είναι γκέι-Καρβέλας
5. Έλα μου (γνωστότερο και ως Θα σου κάνω μακαρόνια με κιμά για να φας)-Σάκης Ρουβάς.

Καμιά άλλη εισήγηση;

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Τέτοιον άντρα, τέτοιον άντρα θα πουλήσω και τα γίδια και τη μάντα…!! Δεν θυμάμαι τον ερμηνευτή.

Αχάπαρη είπε...

mpes mesto kampriole pame gia kana kafe! scary poso eukola to thimithika traumatiki empeiria den to sizitw :)

Ανώνυμος είπε...

aima dakria k idrotas ...rouvas kai afto!

Ανώνυμος είπε...

"Γιατί Χλαίς" κλαίς σίγουρα δεν ήταν. Ήταν Γονίδης νομίζω.

Candy Candy είπε...

Σας ευχαριστώ πολύ για τη συμβολή σας. Επάτησα ήδη το πρίντ και η λίστα θα προσκομιστεί στον Κυριακάτικο καφέ όπως και εκείνη που προέκυψε μετά από την ίδια συζήτηση που διεξήγετο σε γνωστό Δικηγορικό γραφείο της Λευκωσίας κατά την προηγούμενη βδομάδα…για να διαμορφώσουμε τα τελικά τοπ φαϊβ.
Πάντως για να λέμε τζιαι του στραβού το δίκαιο τούτο που εδιαπίστωσα σήμερα περιμένοντας στο πλυντήριο αυτοκινήτων να τελειώσει το μπάνιο του ο Tin Tin τζιαι ακούγοντας αναγκαστικά την μουσική που έπαιζε στο χώρο, είναι πως την επόμενη δεκαετία θα έχω περισσότερες επιλογές για να διαμορφώσω το νέο (old) top 5.

Ανώνυμος είπε...

Χιχιχι:) Πες μου τώρα πως το βάφτισες τελικά το car και πως το ονόμασες Tin Tin!!

Ανώνυμος είπε...

Έσιει πολλά ακομα!

Στα κρεββάτια τα ξένα - Εφη Σαρρη
Σκανδαλίζομαι - Πέπη Τσεσμελή
Τωρα μου μιλαει - Στελλα Γεωργιαδου


Εν πρωι τζιαι εν μπορώ να σκεφτώ άλλα, αλλα θα επανέλθω με παραπανω υλικο λολ :)

Candy Candy είπε...

@marina Ε ναι φυσικά! Τζιαι μη μου πεις…στην προκειμένη περίπτωση δεν θα μπορούσα να βρω καλύτερο;-P

@autumned Χαχαχα…Αμάνα μου έσιεις δίκαιο! Έξεχάσαμε τα τούτα! Ok αναμένω ;-)

Ανώνυμος είπε...

AV,無碼,a片免費看,自拍貼圖,伊莉,微風論壇,成人聊天室,成人電影,成人文學,成人貼圖區,成人網站,一葉情貼圖片區,色情漫畫,言情小說,情色論壇,臺灣情色網,色情影片,色情,成人影城,080視訊聊天室,a片,A漫,h漫,麗的色遊戲,同志色教館,AV女優,SEX,咆哮小老鼠,85cc免費影片,正妹牆,ut聊天室,豆豆聊天室,聊天室,情色小說,aio,成人,微風成人,做愛,成人貼圖,18成人,嘟嘟成人網,aio交友愛情館,情色文學,色情小說,色情網站,情色,A片下載,嘟嘟情人色網,成人影片,成人圖片,成人文章,成人小說,成人漫畫,視訊聊天室,性愛,聊天室,情色,a片,AV女優